Sunday, August 10, 2008

“ ကြ်န္ေတာ္ေရးတဲ့အသဲကြဲဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ” အပုိင္း( ၁ ) …

မိုးရြာေနတဲ့ ေနတစ္ေန႕ “ မိုးကအရမ္းရြာေနတယ္ computer သင္တန္းကလည္း အတန္းလြတ္ခန္းနီးမွာေပါ့ အခ်ိန္က 2007 September 6 ရက္ေန႕ညေန 4:30 မိုးကုန္ခမ္းနီးမို႕ ေဆြ႕ေဆြ႕ေၿမ့ေၿမ့ရြာေနတယ္” မိုးေရစက္တို႕ကေအးလဲေအးတယ္ .. ဘာေၾကာင့္ လည္းဆိုေတာ့ ေၿမာက္ဘက္မွတုိက္လာတဲ့ ေဆာင္းေလတို႕ေၾကာင့္“ေဆာင္းကူးမိုး”လို႕ ေခၚရင္လည္းရပါတယ္ ..
“ ကြ်န္ေတာ္သင္တန္းစတက္တာ တပတ္ေလာက္ေတာ့ရွိၿပီေပါ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ သင္ခန္းစာ သိပ္မေရာက္ေသးဘူး
ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ သူနာမည္က အိေလးတဲ့ သူနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕က စာသိပ္မကြာဘူး ကြ်န္ေတာ္က သင္တန္းစတတ္တာ
နည္းနည္းေစာတယ္ .. သင္တန္းမွာ ဆရာမက အားလုံးေပါင္းေလးေယာက္ရွိတယ္ .. သူနဲ႕ကြ်န္ေတာ္ကို သင္တဲ့ဆရာမက အတူတူ
ပဲ ဒါပင္မဲ့ ခုန္ခ်င္းေတာ့မတူဘူး .. ၾကားထဲမွာ ႏွစ္ခုံေလာက္ၿခားတယ္ .. ။

ဒါပင္မဲ့ တစ္ေန႕မွာ ဆရာမက ကြ်န္ေတာ့္ကို စာခဏေစာင့္ႏိုင္မလားလို႕ ေမးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာလိုက္တယ္ဘာၿဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ အဲ့ဒီေကာင္မေလးနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ကို စာအတူတူ သင္ေပးရင္ ဆရာမလည္းသက္သာ .. အခ်င္းခ်င္းညိွႏႈိင္းၿပီးသင္သြားလို႕ရတာေပါ့ .. ဒါနဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ကို“သူ”စာမွီသြားတယ္အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာဆရာမကကြ်န္ေတာ္နဲ႕သူ႕ကိုခုံခ်င္းကပ္ေပးလိုက္တယ္။ကြ်န္ေတာ္ကဘယ္ဘက္ေဘးကေပါ့ .. သင္တန္းသားတစ္ေယာက္ခုံေရြ႕သံၾကားမွ ကြ်န္ေတာ္အေတြးစတို႕ပ်က္ပ်ယ္သြားတယ္ .. “ ေဟာ သင္တန္းလြတ္ၿပီ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ့္ညာဘက္ေဘးကေကာင္မေလး သိကစသူငယ္ခ်င္းေပါ့ .. စကားေၿပာရင္လည္း သူ႕မ်က္ႏွာမွာ အၿပဳံးပန္းေလးတစ္ပြင့္ ဆင္ၿပီးေၿပာတတ္တဲ့ အက်င့္ရွိတယ္ ..“ ကယ္သြားၾကရေအာင္” သူေၿပာလာတာပါ “ဟုတ္သားပဲအတန္းေတာင္လြတ္ၿပီ” ဒါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕သူ သင္တန္းဆင္းခဲ့ပါတယ္ .. အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ အၿပင္မွာ မိုးေတြအရမ္းရြာေနခဲ့တယ္ေလ “ အဲ့ဒါမွၿပသာနာပဲ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ထီးမပါဘူး” ကြ်န္ေတာ္မိုးရြာေတာ ထဲေၿပးထြက္ဖို႕ ဟန္ၿပင္လိုက္စဥ္မွာပဲ “သူ” ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕သိကစ friend ေပါ့ “Hey ငါနဲ႕လိုက္ခဲ့ပါလား you” ကြ်န္ေတာ္လည္းဘာေၿပာေကာင္းမလဲ .. သူ႕ထီးေအာက္ကို ေၿပးခိုခဲ့မိတာေပါ့ .. မိုးကအရမ္းရြာေနတယ္ ..ထီးကမလုံဘူး ၊ သူ႕ကိုမွာလဲရႊဲ ကြ်န္ေတာ့္ ကိုယ္ေပၚမွာလဲ ရႊဲေနတယ္။ .. ငါ .. ရင္ေတြအရမ္းခုံေနပါလား .. ဘာၿဖစ္လို႕ပါလိမ့္ .. ေအာ္ .. ဒီလိုတစိမ္းမိန္းခေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ မိုးရြာေတာထဲမွာ ထီးတစ္လက္တည္းမေၿပာနဲ႕ အၿပင္မွာ တြဲသြားတြဲလာေတာင္လုပ္ဖူးတာ မဟုတ္ပါဘူး ။ ..

ရင္ေတြကခုန္ အေတြးစတို႕က ေရာယွက္ေမႊေႏွာက္လို႕ ၊ ငါ့ႏွလုံးသားေတြ ရင္ခုန္စၿပဳလာၿပီေလ.. ခက္တာတစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္သူ႕
ကိုအားနားေနတယ္ .. သူနဲ႕က အသားခ်င္းကပ္မလိုလိုေတာင္ၿဖစ္ေနတာကို .. ကြ်န္ေတာ္သူကိုယ္ေငြ႕ေလနည္းနည္း …ကြ်န္ေတာ့္
ရဲ႕ရင္ခုန္သံေတြကို လာၿပီဖုံလႊမ္းေနတယ္ .. “ You ဘယ္ၿပန္မွာလဲ” သူေမးလာတာပါ “ေအာ္ Friend ဒီလမ္းကၿပန္မွာ” ဆိုၿပီ 18 လမ္း ကိုညႊန္ၿပလိုက္ပါတယ္ ..ၿပီေတာ္ကြ်န္ေတာ္က သူ႕ကိုေမးလိုက္ပါတယ္ “Friend ကေကာဘယ္ၿပန္ရမွာလဲ” ကြ်န္ေတာ္စကား
မရွိစကားရွာၿပီေမးလိုက္ပါတယ္ သူက .. “ အလုံၿပန္ရမွာ” သူအလုံမွာေနတာကြ်န္ေတာ္သိတာေပါ့ .. ဟုိေန႕မသိခင္ကတည္းကိုက
ေမးၾကည့္ခဲ့ၿပီသားပါ .. ရင္ခုန္သံေတြ .. ေဗ်ာင္းဆန္ေနလို႕ ဘာမွန္းေတာင္မသိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ .. ေအာ္ဒါအခ်စ္တဲ့လား .. ငါအခ်စ္
ဆိုတာကိုရွာေတြ႕ၿပီ … ငါဘာဆက္လုပ္ရမလဲ .. “ငါ့ကိုသြားခြင့္ၿပဳပါ” တဲ့ .. ဆိုၿပီသူထီးေအာက္ကေၿပးထြက္ခဲ့ပါတယ္ ….

မိုးရြာေတာထဲၿပန္လာရပင္မဲ့ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္တယ္ ၊ ဒါဟာအခ်စ္တဲ့လား အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာဟာ ဘာလဲ ရင္ခုန္ၿခင္းေတြလား
ေပ်ာ္ၿမဴးၿခင္းေတြလား ဆိုတာေတာ့ကြ်န္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းမသိပါဘူး ဒါပင္မဲ့အခု ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ရင္ခုန္ၿခင္း
ေတြနဲ႕ အခ်စ္ကိုစတင္ေနတယ္ေလ …။ အင္း … မအိပ္ပဲနဲ႕စဥ္စားလိုက္တာညေတာ္ေတာ္ ညည့္နက္တယ္ ..ၿပီမွ အိပ္ေပ်ာ္သြား
တယ္ …..။ မနက္မိုးလင္းေတာ့ လုပ္စရာရွိတာေတြလုပ္ Breakfast စာၿပီး သင္တန္းသြားရမဲ့ 2:30 pm ကိုေမွ်ာ္ေနမိပါတယ္ ..၊
ခါတိုင္းဆို သင္တန္းသြားရမွာ ပ်င္းတဲ့ ကြ်န္္ေတာ္အခု ဘာၿဖစ္လို႕ နာရီတၾကည့္ၾကည့္ၿဖစ္ေနရတာလဲ .. ငါဘာၿဖစ္ေနတာလဲ
သူ႕ကအရမ္းလွတာပဲေနာ္ .. ဘာေၾကာင့္ .. ငါ့ႏွလုံးသားကိုဖမ္းစားခဲ့တာလဲ မိန္းခေလးရယ္ .. ငါ..ဘယ္လို .. ရင္ခုန္သံေတြကို
အသက္သြင္းရပါ့မလဲ .. ငါ့ရင္ထဲကစကားလုံးတစ္ခ်ိဳ႕မင္းကို ေၿပာၿပရင္ မင္းနားေထာင္ႏိုင္ပါ့မလား ..









No comments:

အလြမ္းစက္ေတြနဲ႕ အရက္ဆိုင္မွာထားခဲ့တယ္ အၿမည္းတစ္စက္ေလးမွမပါဘူး လိႈင္းပက္လို႕ ကမ္းပ်က္ၿခင္းပဲေလ ထူးေတာ့မထူးပါဘူး ခ်စ္သူရယ္ မူးေတာ့မူးသြားခဲ့တယ္ ဒါေပမဲ့ကမ္းပါးအစားအရက္သမားလမ္းေဘးလဲ က်ခဲ့တာေတာ့သူသိမွာဟုတ္ပါဘူးေလ ...