Sunday, August 3, 2008

Myanmar family မွသူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ဆုံၿဖစ္ခဲ့တဲ့ေန႕တစ္ေန႕(၁)

ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ဒီေန႕(2 Aug 2008 )ညေနေၿမနီကုန္းမွာ ေတြ႕စုံခဲ့ၾကပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ “DuDu-13” ဟာ ဟဲလပင္မွတ္တိုင္းမွာ ေတြ႕ဖို႕ခ်ိန္းခဲ့ၾကပါတယ္ ။
“ကြ်န္ေတာ္ဟဲလပင္ မွတ္တိုင္းကိုေရာက္ရွိသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ “DuDu-13” ဟာကြ်န္ေတာ္ကိုေစာင့္ေနပါတယ္ ဒါပင္မဲ့”DuDu” ကိုကြ်န္ေတာ္မၿမင္ဘူးပါ၊ လူတစ္ေယာက္ လူအမ်ားၾကီးတည္းမွ ကြ်န္ေတာ္ကို ရီၿပေနပါတယ္၊ ဒါပင္မဲ့ ကြ်န္ေတာ္ကိုလဲ မေခၚဘူး ………… ဘာလုိ႕ဘာလိမ့္ DuDu မၿဖစ္ေလာက္ဘူးဟု
ယူဆကာ ကြ်န္ေတာ္ေက်ာခ်မ္သြားပါတယ္၊ ေယာကၤ်ားၾကီးတစ္ေယာက္က ရီၿပီေတာ္ ကြ်န္ေတာ္ကိုၾကည့္ေနတာ တစ္မ်ိဳးၾကီးပဲ …….. အင္း DuDu ငါ့ကိုေၿပာေတာ့ လိေမၼာ္ေရာင္country shirt ၀တ္လာမယ္တဲ့ ။ အင္း သူက အကၤ်ီကေတာ့ဟုတ္ပါတယ္ ဒါပင္မဲ့ အေရာင္က လိ္ေမၼာ္ေရာင္ဆိုေတာ့ အ၀ါေရာင္လို႕ ေတြးကာ ……… ဒီေကာင္ငါ့ကိုဘာလို႕ၾကည့္ေနရတာလဲ “DuDu-13” ဆိုလဲငါ့ကိုေခၚမွာပဲ ၿပီေတာ္ ငါဘာ၀တ္လာမလဲဆိုတာလဲေၿပာၿပီးသာေလ
ဒုကၡပဲ ……. အာ…….. သြားေမးၾကည့္တာေကာင္းပါတယ္ဆိုၿပီး အေတြးစကိုၿဖတ္ကာ …….. ေမးလိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ DuDu-13 ပါတဲ့ …….. ဒါနဲ႕ကြ်န္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ အၿပစ္ေတြေၿပာၿပီး ေၿမနီကုန္း ေလာကနတ္လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္သုိ႕လာခဲ့ၾကပါတယ္ ……..
ကြ်န္ေတာ္တို႕ထိုင္ၿပီ မၾကာပါဘူး “ေကာင္းၿမတ္” ေရာက္လာပါတယ္ ….. ဒါနဲ႕ေကာင္းၿမတ္ကိုအေမာေၿပ ေရေႏြးတစ္ခြက္ငဲ့တိုက္လိုက္ပါတယ္ ……. ကြ်န္ေတာ္
တို႕ဟာ တစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူးၾကပါဘူး …… ဒါပင္မဲ့ သူငယ္ခ်င္းအရင္းေတြလိုခံစားမိပါတယ္ …… အခုဆို “ေကာင္းၿမတ္” “DuDu-13” ကြ်န္ေတာ”Mr.ကိုေပါ”စုစုေပါင္း သုံးေယာက္သာေရာက္ပါေသးတယ္ ………. စိတ္မရွည္တစ္ရွည္နဲ႕ေနာက္လူေတြ လာမွ လာပါ့မလားလို႕ ေမွ်ာ္ရတာေပါ့ ဒါပင္မဲ့
“ဟင္းလင္းၿပင္”ကိုေတာ့ လာမွာပဲဆိုၿပီ ေမွ်ာ္ေနခဲ့မိပါတယ္ ……. ေနာက္ေရာက္လာတာက “ အာကာေမာင္ “ “ေနမင္း “ “ကိုဂ်စ္တူ” ၿပည့္စုံ “ေအာင္ေအာင္
“ပူတူ” တို႕ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ေရာက္လာခဲ့ၾကပါတယ္…………..

No comments:

အလြမ္းစက္ေတြနဲ႕ အရက္ဆိုင္မွာထားခဲ့တယ္ အၿမည္းတစ္စက္ေလးမွမပါဘူး လိႈင္းပက္လို႕ ကမ္းပ်က္ၿခင္းပဲေလ ထူးေတာ့မထူးပါဘူး ခ်စ္သူရယ္ မူးေတာ့မူးသြားခဲ့တယ္ ဒါေပမဲ့ကမ္းပါးအစားအရက္သမားလမ္းေဘးလဲ က်ခဲ့တာေတာ့သူသိမွာဟုတ္ပါဘူးေလ ...